Löst

Efter rundrigning och lite spelad förtvivlan igår lyckades jag lösa mitt försvunna-biljett-problem. Vilket innebär att jag kommer kunna avnjuta en skrattkväll med syskonen. Det är en lite speciell kväll eftersom jag inte kan minnas att vi fyra har gjort någonting tillsammans, inte dom senaste 20 åren i allafall. Låter faktiskt lite konstigt, fyra syskon som inte har något otalt med varandra men jag tror att det är för att vi är olika, som mamma brukar säga -Ni är olika som väderstrecken, norr, söder, öst och väst. Det ligger nog en del i det, hur det nu kan bli så.
Vi får pröva och se hur det går.

Jag är chockad, Ingvar Oldsberg och Björn Hellberg ska inte leda nästa säsong av På Spåret! Kristian Luuk ska vara programledare och Fredrik Lindström ska vara domare, Fredrik är en av mina absoluta favoriter enda sedan Hassan-tiden. Synd att han inte är med ikväll men man kan tydligen inte få allt.

70 minuter i spöregn nu på förmiddagen kan vara vad som behövs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gaaah! Vad är det du säger??!! Att Ingvar skulle sluta sa han ju när sista programmet var sänt, men det var nog många som inte ville tro på det.. Men Luuk av alla människor.. Ingen favorit direkt, återstår att se hur han ska klara det.

2009-05-08 @ 14:45:54
Postat av: Kattis

Önskar dig en helt underbar kväll med dina syskon och en trevlig helg med för den delen.

Ibland är inte syskon så lika o man har olika intressen, få gånger som jag o mina syskon träffas samtidigt o gör något, kan även bero på att äldst är 53 i år och yngst 27.

Ha det gott!

2009-05-08 @ 15:04:27
URL: http://heartdreams.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0