Släpp hörnflaggan Alex!

Mina lediga dagar ser ta mig tusan exakt likadana ut, sova lite, träna lite, kolla runt på stan lite. Jag var med Andreas för att titta ut lite nya kläder men hur jag än försökte kunde jag inte hitta något jag gillade, betyder detta att jag har det jag behöver..? Får avvakta svar på denna I-landsfråga.

Nu har jag andra problem som inte är I-landsproblem, dom finns över hela världen. När ska jag fatta att någon är bra för mig, släppa taget och bara köra på. Alternativet är att fortsätta tveka, hålla fast i hörnflaggan och gå miste om något bra, till förmån för vad. Jag har alltid varit en "allt-eller-inget-kille" men får nog börja tänka om lite och se att set kan gå i skalor innan det får sin slutgiltiga färg. Nu j**lar kör jag på.

Hoppas Du läser och ser att jag kan, på lite konstigt sätt, skriva känslor och inte bara sitta och svamla.

Kommentarer
Postat av: Linda

Skriva om känslor är en sak, men att prata är två helt skilda saker...tror du en dag kommer lära dig det med:)

Håller tummarna för dig. Det vet du=)

2009-05-06 @ 17:38:50
Postat av: Pilla

Kör på för fan!

2009-05-06 @ 18:20:42
Postat av: emma

Jag läser allt, allt har sin tid Alex haha;-)

2009-05-06 @ 19:09:12
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Sofia

Är det inte så att när det väl är rätt så känns det RÄTT och inte börjar i nån gråskala...? Eller så har jag bara en orealistisk romantiserad bild...

2009-05-06 @ 22:09:26
Postat av: jess

Åh vad fint!

2009-05-06 @ 22:45:48
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Bra Alex.. I ditt fall så har det inte med nån Grå skala att göra.. Satsa 100% Gräset är inte grönare på andra sidan, kanske lite annorlunda..

2009-05-07 @ 11:13:11
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om "Du" läser, e du då säker "Du" fattar den är "Du" och förstår vart du står?=)

2009-05-07 @ 21:17:14
Postat av: Anonym

Alexander! JAG läser och kan inte sluta att le...

2009-05-08 @ 00:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0