Craving

Nu har jg dragit på mig ett beroende igen, knäckebröd, kaviar, tomat och kokt potatis man kan komplettera med kokt ägg också. Gott och ganska nyttigt, har ätit fyra stycken bara idag.
Drar på mig olika beroenden med ojämna mellanrum, ett tag var det fetaost och andra ostar till allt möjligt men nu är det förbi. Man kan väl ha värre saker som man måste ha men andedräkten är illa nog, ätes ensam med tandborstning efter.



Efter jobbet stack jag ut och körde sista passet innan loppet på lördag. Ska leta reda på mitt startbevis så jag kan få ut min snygga nummerlapp,som ska skava på mitt bröst i 21km.
Ett väl planerat schema har gjort att jag har både söndag och måndag på mig för återhämtning om det skulle bli en liten utgång på lördagskvällen. Om Marre vinner så kan jag ju fira både henne och mig. Har förövrigt bestämt mig för att titta på ESC, är det final så är det väl final och då är det väl också obligatoriskt att titta.

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Måste varit förra året/sommaren som det var osten du hade hang-up på :), har för mig att du hade en o annan ost i din kyl som programmet filmade. Själv har jag senaste veckorna haft nåt ryck på pastasallader i olika varianter :P. Apropå det där med barnvagnar... om man är ledig nån förmiddag eller tidig eftermiddag o drar på stan, vissa tider, då är det typ bara pensionärer o mammor med barnvagnar ute ;)

2009-05-14 @ 00:41:22
Postat av: stefan

Nja obligatoriskt blir det nog aldrig är väl inte riktigt min smak även om det kan finnas vissa bra låtar även där ibland men är lite för mycket spektakel i det hela kan tyckas och röstningen är väl lite för mycket broderkärlek mellan länderna. Så tyvärr vinner inte bästa låten oftast, men är nog inte så svårt att stå över denna sändning.



Jag önskar dig lycka till på lördag och att du tar det i den takt som passar dig.



hade nice......................//stefan

2009-05-14 @ 11:34:00
Postat av: Alex

Var det så länge sen osten var på tapeten och i magen? Tiden går fort, kommer säkert få ost-sug igen.

2009-05-15 @ 11:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0