Var och en sköter sitt

Så till leda trött på konspiratoriska, skitsnackar-kärringar, som sitter i sina kyffen och tror att dom är någon slags världsförbättrande Moder Teresor. Rensa upp den egna garderoben med lump innan ni försöker städa min. Att försöka analysera vad andra människor ska tro och tycka går även slipade pyskologer bet på. Jag har gjort mina misstag och en del av dom har jag sonat för, andra finns kvar MEN det finns också straff som jag inte borde fått.
En sak med mig är att jag kan brusa upp som en sönderskakad Coca Cola men det brukar lägga sig ganska fort, en annan sak är att jag har gott minne för oförätter. Ändå vill jag inte, väldigt motsägelsefullt, se mig själv som långsint.
Nog om detta, det har kanske gått över tills imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: stefan

Oj vad har hänt nu då som man har missat på denna sida, har någon haft synpunkter på något eller vad är den possitiva ALEX som vi brukar tjattra med!!!



Hoppas det går snabbt över ha en en bra solig dag om ni har sol i Göteborg idag, Änglarna går ju som tåget för dagen grabben måste du vara nöjd över.



Hareeeee gött//kram Stefan

2009-05-25 @ 10:35:50
Postat av: Andreas "kryckan" Hansson

Inte lätt Alex..

2009-05-25 @ 16:30:12
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Ann

Hur man än vänder sig så är ju rumpan bak och det är totalt omöjligt att leva utan att några retar sig på en. Men det är faktiskt bra att vara långsint i vissa lägen - man ska inte ha överseende med allt. Förr eller senare kanske du får en chans att ge igen på fint och värdigt sätt.

Om nån vill uppfostra dig kan du väl bara le ditt fina leende. Spar på ilskan, den har större effekt om den används med måtta.

(oj så uppfostrande detta blev)

2009-05-25 @ 16:59:03
Postat av: Jess

sånt där folk brukar ha grava issues med sig själva, det är ju alltid nåt. ;) jag brukar alltid stöta på mest åsikter från gamla tanter som råkar vara barnlösa. ett samband kke? dom tror sig veta aaallt om uppfostran & hur man ska leva sitt liv. SUCK!

2009-05-25 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0