Freeport, check.

Såja, då har jag gjort mitt första och troligen sista besök på Freeport utanför Kungsbacka. Principen är märkeskläder till vrakpriser, problemet är att det inte är särskilt billigt där, vaddå 150kr rabatt på kläder. Jag hade laddat mitt Nordea-kort med sko-pengar, men behövde inte belasta kontot med ett enda par skor. Fanns ju inga skor, bara fula loafers i storlek 48.5. Men jag hittade efter mycket möda två stycken tröjor och ett par shorts, kryddat med ett par badbyxor.



Jag gillar sådana här tröjor, så länge man inte knäpper dom, då ser det ut som man är fet. Vilket osökt för mig in på nästa bild.



Knappen i mina byxor jag har på jobbet lossnade. Blev väldigt tveksam till om det var min röv som växt eller byxorna som brast i sin kvalitet. Jag väljer att köra på alternativ nummero zwei....så länge. När jag är inne på osäkerhet kring badsäsongen passade det bra att jag köpte ett par avslöjande badbyxor som slutar på halva låret....







Får inte glömma att sola benen så att det inte ser ut som om jag har vita strumpbyxor under shortsen. OBS! Glöm ej.

Nu är jag färdig men min roll i styrelsen, mötet var inte mindre än 3.5 timme långt. Jag agerade motvals och blev ovän med dom flesta men med några roliga repliker innan jag gick vann jag tillbaka dom flesta. Nu är jag tillslut fri från detta anstängande arbete, det som är kvar, för dom, är mitt arvode på 1000kr.

Vad jag gödslar med bilder på mina tjejer men jag kan inte låta bli, dom är så söta och glada. Här dansar minstingen till rock n roll (eg dödsmetall).




Kommentarer
Postat av: Moster

Alex

Är SÅ nyfiken på vad ni kom ihop er om i styrelsen. Var det stambyte, inglasning av balkonger eller vem som skulle hålla i vilken kratta på städdagen? Allt kan leda till oenighet i bostadsrättsföreningar och liknande ekonomiska föreningar. Vad i all sin dar fick dig att så där bara gå på stubinen? Mer brukligt är att avsäga sig styrelseuppdrag inför Årsmöte. Men du gör ju ofta inte det som är brukligt - utan hittar på ett eget sätt.

Nyköpta randiga tröjan var jättesnygg. Kan passa 15/8, då du bör veta var du ska befinna dig - fråga annars Mamsen.

I morgon är det Krilles dag, vi ska ut och heja på honom.

Kram och ha en skön helg

2009-05-29 @ 22:03:30
Postat av: Alex

Hej Moster!

Det som blev lite kollision var hur mycket dom skulle få köpa råvinden för och att dom bara skulle betala för boyta överstigande 190cm. 1100kr/kvm låter i mina öron sjukt billigt med tanke på vad dom kommer få sedan när dom säljer. Jag missunnar dom inte pengarna men dom köper ju andelar av husen av alla som bor där.

2009-05-30 @ 10:31:08
Postat av: Anna

Var flera år sen jag var på Freeport och då tyckte jag inte de var mycket att ha. Du får åka till Lager 157, där kan du hitta en del billiga märkeskläder.

2009-05-31 @ 18:41:29
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0