Kejsarens nya kläder feat barnvagnar

Stadiums nya klädkollektion; naket eller transparenta käder. En smak av Kejsarens nya kläder kanske. Eller bara jag som har tråkig humor, tror inte det.
Ska kolla imorgon hur deras killkollektion ser ut, kanske blir ett spontanköp av en tröja eller ett par byxor.




Längst ner står det "Kläder från Stadium"



Smygtagen bild

Sen har man ju barnvagnsmaffian på alla cafér, faktiskt roligt att sitta och små-tjuvlyssna på ämnen som mjölkstockning, blöjbyten, sömnlösa nätter, smärtor vid födseln, barnets favoritmat osv osv. Ofta är det ganska omaka mammor som är ute och fikar, en del känns som dom nästan blivit påtvingade varandra på mamma-träffar. Alltid en eller flera som är mer framåt-tjejer som drar med dom blyga tjejerna på olika galna upptåg som att sitta på café eller gå 4-6 stycken barnvagnar i bredd.

Kommentarer
Postat av: Andreas"kryckan"Hansson

Erkänn Alex att det är du som plockar ner kläderna för att se deras nakna kroppar:) Bara sök gubben:)

2009-05-12 @ 15:39:07
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilken tur då att inte jag är den där typiska morsan...som ska gå på dessa evennerliga mammaträffarna...nä tvi o blä fö r sånt skit!!!

Livet slutar inte för att man får barn..



Nä jag hoppas inte att du börjar bli sååå desperat..så att du har börjat gå på skyltdockorna!!



Kramiz på dig!!

2009-05-12 @ 17:15:20
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: stefan

Är det så det Andreas!!! hade mina funderingar om det var så,men nu är det bekräftat att så är fallet. Men kollektionen verkar vara sommrig och inte så mycket tyg samt väldigt naturellt kanske så det ska vara i sommar.

Du kollar alltså upp läget med barnvagnar och allt innan du slår till så du vet hur du ska ta det hela snacket sen.



Ha en bra kväll GRABBEN//stefan

2009-05-12 @ 18:06:52
Postat av: Alex

Marie:

Det Andreas menar med "bara sök gubben" syftar till ett inlägg jag gjorde på hans blogg. Inte att jag skulle ge mig på skyltdockor. Jag satsar på levande.

2009-05-12 @ 20:13:50
Postat av: Marie

Hrm...Jag fattade det...det var ett skämt från min sida också!!

2009-05-13 @ 16:50:21
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Tråkig humor eller inte jag skrattar än:o)

Appropå fikande mammor så har jag faktiskt sett på fler kafeér nu att de satt upp skyltar tex barnvagnar undanbedes lunchtid. Undrar just hur responsen på det är?

Ha det gött!



2009-05-14 @ 23:01:21
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0