Sista smörjelsen

Uthämtad och klar att fästa på bröstet. Men jag ska väl inte gnälla när man bara ska bära en lapp på bröstet. Det är ju inte en Golgatavandring med ett kors på ryggen i allafall.
Kanske en liten bön är på sin plats:

Giv mig styrka att släpa runt min lekamen så att jag är nöjd och de som håller av mig icke skola sörja sin kännedom om mig.




Perfekt uppladdning, 12 timmars stående och bristfälligt matintag. Hann precis hämta ut nummerlappen innan dom försökte slänga ut mig med huvudet före. Imorgon ska jag upp strax innan 09 och äta för att sedan bege mig till Övre Husragatan för att fixa en liten accessoar till loppet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag och William kommer hejja på dig imon!Du kommer fixa det galant!!!!

Kramar i mängder

Linda

2009-05-16 @ 00:08:55
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Nina

Lycka till =)

Det kommer gå toppen för dig ...





Fast jag tror min jobbarkompis kommer slå dig ;) Hon är en maratonlöpare :P



kram

2009-05-16 @ 08:46:57
URL: http://ninacs.blogspot.com/
Postat av: Marre

Lycka till !!!

2009-05-16 @ 10:42:47
Postat av: :)

Alla som springer göteborgsvarvet e gaisare..... Alla som springer göteborgsvarvet e gaisare..... Jäklar vad jag längtar till torsdag lycka till med varvet!!!

2009-05-16 @ 11:58:31
Postat av: Thess

Va grym du är som ska springa varvet =) Hur långt är det? Lycka till iaf! mvh / Thess

2009-05-16 @ 14:18:58
URL: http://lillthess.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja, du Mr Smile, kommer väl dessvärre inte bli särskilt trångt på Ullevi iaf.

2009-05-16 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0