Saker som förlänger livet

Kära blogg, gammal kärlek rostar inte. Här är några av sakerna jag skrattat åt idag:

Varför får inte jag köra sten när Tommy Körberg.
Varför måste jag gå när Jerry Springer.
Varför får inte jag rida när Ullared.
Varför får inte min katt ligga när IKEA´s katalog.
Varför får inte jag hugga ved när Agnetha Fältskog.
Varför måste jag springa när Al Gore.
Varför får inte jag synas när Eddie Merckx.

Erik har precis flyttat till majorna och fick denna välkommnande lapp av någon infödd surpelle. Galant, nästan i klass med den gamla tvättstugelappen som Leif skrev någon gång i vintras.



Väldigt bra underskrift.

Annars är allt bra med mig, även om jag dragit på mig en mindre förkylning som gör att jag tvingas vila från all träning, som om sanningen ska fram, inte direkt upptar någon större del av min tid.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men Alex! Är det så att du har missat världens bästa sida? argalappen.se Du hittar nog lite fler lappar i lika hög klass där... ;-)

2009-09-24 @ 23:58:26
Postat av: Ann

Bra att lappskrivaren undertecknat. oftast vill de ju vara anonyma.

2009-09-25 @ 08:23:01
Postat av: Maria

Ann! Din kommentar gjorde min dag! Tack!

2009-09-25 @ 09:26:39
Postat av: [email protected]

Undertecknat Jävla idiot.. han har inte höga tankar om sig själv sur pellen :)

2009-09-25 @ 10:49:44
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Slick-Rick

Va!!!Har Bibbi kommit ut från torken?:)

2009-09-25 @ 15:59:03
Postat av: Anna

Haha, ja tänk vad folk kan komma på att skriva, vi råkade ut för en tvätt-lapp när vi bodde i lägenhet, alltid lika spännande när folk ställer sig och svarar på ens egna arga lapp! ;-) Förresten så undrar jag, var Kinamaten god? =) Det var vår.

2009-09-26 @ 22:47:46
URL: http://idahugo.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ha ha! Det är bra att du uppdaterar lite Alex. Erkänn att det är svårt att inte göra det ;)

2009-09-26 @ 22:56:18
Postat av: Johanna

Tjena Alex!

Det var ett tag sedan jag läste din blogg, vad har hänt??? Skall du sluta skriva??

Tack för dom roliga historierna, det är verkligen min tråkiga humor.



Ha en bra kväll!

Johanna

2009-09-28 @ 20:37:55
Postat av: Ulrika

Varför säger de att det är kungen som är slö när det är Silvia Sommerlath!

2009-09-30 @ 20:52:10
Postat av: Jag går under namnet Sören

Du har stulit 2 av mina skämt. Jag vill ha dom tillbaka!! al gore och jerry springer!!! fyy baskemeey

2009-11-05 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0