Fåntelefon, eller inte

Idag sålde jag min själ till The Devil Himself, trodde verkligen aldrig att jag skulle ta den till mig, hålla den mot mitt hjärta och le sådär fånigt som man gör när man är nykär och förälskad. Har försökt med alla trix för att komma undan, hittat olika desperata undanflykter men ibland fastnar man i rävsaxen fast man är slug som räven själv. Nu sitter jag här med Iphone 3G S och pillar på alla "apps" som finns att plocka hem gratis eller åtminstone väldigt billigt.



Det har gått så långt att jag allvarligt funderar på att byta nummer för att kunna börja använda mitt demo-abonnemang. Lite bättre priser, har kört på mitt eget nummer hela tiden, kanske onödigt när det går att få gratis.



Igår var jag på NK och fick med mig en riktigt snygg parkas från Whyred, försökte hitta snygga tröjor men jag måste börja inse att jag är en t-shirt-kille som ibland kan krydda till det med en skjorta. Innan detta var jag och klippte mig, planen var att klippa håret kort men det slutade med att längden behölls och nu börjar det bli ganska långt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid roligt med en ny mobil och de är roligt att du bloggar igen.

2009-10-01 @ 17:28:30
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Ann

ja men helt rätt, vi alla har ett ansvar att hålla hjulen rullande och konsumtionen på topp

2009-10-02 @ 22:31:30
Postat av: Ellebelle

Kul med ny tfn! Jag köpte iphone i Singapore i januari förra året för jag ville slå på stort. Blev tyvärr inte nöjd. För feppligt m. smsandet när man e van vid nokia och kameran var ett minus... men hoppas du är nöjd! Jag sålde min till en pryltokig kontorskille som var super nöjd med den. Vad olika man tkr. Jag kanske blivit lite gammelmodig gällande mobiler :P Intresseklubben antecknar kanske hahaha. Well well.

2009-10-03 @ 11:56:55
Postat av: Mia

Hej på dig snygging!

Vad tycker du om årets nya "ensam mamma söker"? Själv tycker jag Ulrika och Madelene verkar vara de som är mest seriösa.

Helena tycker hon är så snygg för att hon tränar ständigt men är "gammal i ansiktet". Rynkor så det förslår och det hjälper inte att man är tränad i övrigt. Har en jobbarkompis som är 60 år och tränar som en idiot och hon ser faktiskt bättre ut än Helena.

Vad tycker du Alex. Lite av det jag nämnt stämmer ju faktiskt på Johanna! Hon har ju också en massa påsar under ögonen och måste använda en massa make up och hårstyling m.m för att se bra ut. Vakna upp med en sån är väl som att se en ödla rätt i ögonen antar jag.

Jag själv är 42 år och har inte några rynkor eller andra problem med mitt utseende. Stackars dessa desperata människor som måste vara med i såna här program.

Hoppas du hittat din rätta!

Kram Mia

2009-10-04 @ 01:00:56
Postat av: Alex

Nu när jag tagit bort godkännande av kommentarer kommer det otrevliga kommentarer krypande. Jag brukade godkänna det mesta men nu tog jag bort ett inlägg som "Mia" skrivit.

2009-10-06 @ 23:11:01
Postat av: Jeanette

kul att se dig på matchen igår mff-blåvitt :D

2009-10-20 @ 17:24:05
URL: http://jeanettemm.blogspot.com
Postat av: Anna

Fundering, stod du vid spårvagnshållplatsen i Majorna runt 16 idag?! Såg iaf väldigt mycket ut som du, var på kalas hos svärfar och tog en tur till den minimala Coop-affären..

2009-10-24 @ 19:58:19
URL: http://idahugo.blogg.se/
Postat av: Stefan

Tjena ALEX roligt att du bloggar lite saknar dig verkligen med dina utlägg och allt du skrev om.

Ja ibland faller man till slut för bra saker!!! trots allt man kan göra mycket med en sådan telefon, är lite ute efter att byta telefon nu och har funderat lite över en Iphone fungerar den bra nu när du haft den ett tag och lärt dig den????

T-shirt kan man allid ha och i alla åldrar bra det



Många kramar till dig////Stefan (blogga lite gärna)

2009-10-24 @ 21:49:49
Postat av: K

Grå och tråkig måndag på jobbet. Vad kan pigga upp? ...kanske skulle kika lite på Alex blogg. VA? Vad har hänt? Inga nya inlägg? Hur ska jag då slå ihjäl de sista timmarna på jobbet?

2009-11-09 @ 14:40:18
Postat av: karro

Alex du får ta och rycka upp dig!

vad händer i Alex liv? du får ju la uppdatera bloggen så att alla vet :D :D

2009-11-09 @ 15:16:55
Postat av: Anna

Oj inga blogginlägg längre. Vad tråkigt. Har du träffat kärleken eller hade du för få läsare? Kunde ju gjort ett avslut med en bra anledning och inte bara sluta blogga. Du sviker ju faktiskt de få läsare du hade eller hur? Väldigt egoistiskt och elakt faktiskt. Verkar ju som en del här saknar dig och saknar en förklaring.



Du får ha en god jul och ett gott nytt år i alla fall trots detta för det ska jag ha.



Anna

2009-12-21 @ 23:42:22
Postat av: till anna

Jag tror säkerligen det finns en förklaring till att inte Alex bloggar längre. Svika är väll att ta i :D

2009-12-22 @ 11:48:47
Postat av: Tulo

Jag gav också med mig för ett litet tag sen och det var början på en vacker kärlekshistoria mellan mig och min iphone.. ;) Gillar den skarpt!

2010-01-31 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0