Lång och tidig dag

Vilken morgon, klockan/mobilen började ljuda 06,15 och fötterna nådde golvet tio minuter senare för att snabbt glida i ett par skor som tog mig ut på en trevlig morgonpromenix. Tanken är att vänja mig vid att gå upp tidigt för att snart börja springa på morgonen, men när jag var ute och gick vill jag bara förtydliga, jag kör inte någon j**la powerwalk eller vevar med armarna. Kändes bra att vara uppe tidigt men rätt schleten då det gränsar till kriminellt att vara uppe så tidigt.

När jag precis kommit tillbaka ringde Marcus och berättade att jag hade en samung-kamera att hämta ut, hade hoppats på en komplett kök och trott på ett USB-minne så jag hamnade mågonstans mittemellan. För ett år sedan hade jag ingen kamera nu har jag två, ja man slutar aldrig att förvånas.

Tittade såklart på gårdagens avsnitt av ensam mamma..konstigt att titta på det men inte ha med saken att göra. Tidigt, även för mig, att få något riktigt grepp om deltagarna, att säga något redan vore att sparka in öpnna dörrar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Imponerande med morgonprom. Sjukt skönt när man väl gjort det, men om ja inte har någon att gå med som står och väntar så kommer jag bara inte ut...

2009-09-07 @ 11:09:43
Postat av: Caroline

Shit, vad duktig du är...

Önskar att jag också kunde komma ut på en promenad på morgonen, skulle behöva någon som drar upp mig ur sängen! ;) Det är ju så gött att ligga kvar och mysa under täcket...



2009-09-07 @ 11:09:46
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: nina

Jag känner igen fotboll-lasse som han kallades i programmet. Han har varit på mitt jobb ett antal ggr :P



/Nina

2009-09-07 @ 11:26:01
URL: http://ninacs.blogspot.com/
Postat av: Anna

06,15 är väl inte tidigt=) jag är på jobbet varje dag runt 05,45=)De är värt att gå upp så tidigt och sen få sluta tidigare=)

2009-09-07 @ 14:31:14
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Alex

Hej Sofia!

Känner igen problemet, trixet är att ha någon som väntar ;-)

2009-09-07 @ 18:38:51
Postat av: Alex

Nina, fotbolls-lasse gick verkligen hårt på med sin fotbolls-approach, jackor och "yrke": Fotbollstränare. Hälsa ;-)

2009-09-07 @ 18:40:59
Postat av: Alex

Tja Anna!

För mig spelar det ingen roll om jag går upp 02.45 kommer jag inte hem tidigare.

2009-09-07 @ 18:43:46
Postat av: Anna

Svar: De är de bästa med att jobba första skift...Har med haft jobb innan med sena kvällar och helger. Men man blir bortskämd med detta jobbet=)

2009-09-07 @ 19:08:38
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jo, jag vet, o han är en riktig smöris oxå..



haha, visst visst, jag ska hälsa när han dyker upp ;)

2009-09-07 @ 19:45:34
URL: http://ninacs.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Haha, låter som du redan har någon som väntar, annars hade jag ett fint om-du-väntar-på-mej-väntar-jag-på-dej-erbjudande på lager :)

2009-09-07 @ 20:15:37
Postat av: Jossan

Han har legat med halva stan. Smörig som fan, misslyckad tränare

2009-09-09 @ 20:15:52
URL: http://www.bloggfamiljen.se
Postat av: Alex

Hej Jossan!

Men så är han väl från en småstad också ;-)

2009-09-09 @ 23:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0