Statusuppdatering

Svårt att sluta med en vana, fortfarande kommer jag på mig själv med att knappra in den gamla mailadressen och lösenordet som jag fortfarande inte kan, utan att titta på tangenterna. Dagar som denna, med Lyxfällan-puckon, är det svårt att hålla fingrarna i styr. Dagar när Aftonbladet har en omröstning angående om man tycker det är ok att "Här är ditt liv" inte sänds live, faen spelar det för roll om Ingvar snackar igår eller för en månad sedan. Inte konstigt att världen ser ut som den gör när ett program inte direktsänds i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Marre

ÅÅh är du tillbaka ??? Kul att se ett inlägg

Kram Marre

2009-09-17 @ 22:00:00
URL: http://marrejohanssons.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja, gode gud Lyxfällan, jag har fortfarande hjärklappning av förfäran. Hoppas att du ändrat dig och fortsätter

2009-09-17 @ 23:02:41
Postat av: Lovisa

säger som ann, skitgla blir man när de kmr upp småinlägg iaf!:)

2009-09-19 @ 13:39:50
Postat av: Anna

Vad roligt att få se ett litet inlägg från dig. De är skrämmande att så gamla inte har tagit bättre ansvar för sin ekonomi på Lyxfällan, hur tänker man.

2009-09-20 @ 17:51:33
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Pilla

Du kommer inte att kunna ge dig;-) Du kommer hitta nya saker du irriterar dig på och som du vill dela med dig, JAG GILLAR! PUSS!

2009-09-20 @ 19:34:14
Postat av: Jessica

Åh, välkommen tillbaka säger jag o går händelserna i förväg. Kan du inte ge ngt längre utlåtande på årets ensam mamma söker? Verkar som att tantsjukan går iaf, läskigt värre. Ha det bra i höstrusket, med blogg eller ej! :)

2009-09-21 @ 13:36:09
Postat av: Ellebelle

Nu har jag inte varit här på flera dagar.. och sen vips kunde jag inte låta bli att kika in och upptäcker att du uppdaterat sen jag va här sist! Roligt :D. Hoppas du inte stänger ner bloggen helt så vi får en liten rapport nångång ibland iaf :) Ha det gött*

2009-09-21 @ 23:51:06
Postat av: Andreas Hansson

Jaså du Alex du kunde inte hålla dig borta.. Det är som pratat om Facebook den senaste tiden, detta blir ett beroende!!??

2009-09-22 @ 11:55:09
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Andreas Hansson

Jaså du Alex du kunde inte hålla dig borta.. Det är som pratat om Facebook den senaste tiden, detta blir ett beroende!!??

2009-09-22 @ 11:55:10
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Storebror

Hmm hmm vad var det jag sa.. :-)))

2009-09-22 @ 16:44:03
URL: http://krillekrocko.blogg.se/
Postat av: Jonny

nämen Alex....:)

2009-09-22 @ 20:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0