Hos Kamprad och dagens pass

Jaha, då kom en käpp i hjulet för den så efterlängtade våren, hagel och tydligen även snö på vissa håll i staden. Mycket av detta missade jag idag då jag under några timmar befann mig på IKEA för kök och toalett-sök.
Drygt 60 bananer för köksdelar och vitvaror, diskmaskin, varmluftsugn, micro, induktionshäll och fläkt. Låter billigt men sedan vet jag ju inte vad hantverkarna tar. Lite oroväckande att titta på Uppdrag Granskning med saltade notor men what the fuck, kan ju inte tänka så heller, alternativt så får jag sätta upp övervakningskameror, hehe.
Ritningarna är nu mailade och jag väntar på att dom ska slå en signal och sätta igång asap.

Det fina med att vara ledig är att man kan kosta på sig en tupplur mitt på dagen, när jag vaknade till insåg jag att dagens löå-pass lurade runt hörnet, bara att sticka ut. Efter en tung inledning kände jag mig ganska pigg på slutet och kunde dra på ordentligt och hamnade på 65 min, efter en god middag bestående av ryggbiff och quinoa känns det gott att kunna ligga med dom gamla benen utsräckta på divanen och känna att en bra dag börjar avrundas.

Fick besök i boutiqen häromdagen av lilla Amanda som vuxit till sig



Kommentarer
Postat av: jonna

hej alex! har suttit i närheten av dej på spårvagn elva några gånger i gbg...varje gång har du pratat om ditt jobb utan att nämna vad det faktiskt är för jobb.. jag känner ju igen dej från ensam mamma programmet och kom på att jag hade en kompis för ngt år sedan maniskt läste din blogg..så för att stilla min nyfikenhet så tänkte jag att jag skulle se om denna blogg fanns kvar å vips där var den..så det är alltså tre du jobbar på..skönt då kan även jag gå vidare i livet haha...ha det fint!

2010-04-22 @ 23:36:19
Postat av: Alex

Hej Jonna!

Det stämmer bra med elvan, en klassisk sträckning :-)

Jasså sitter jag alltid och snackar om jobbet, låter tråkigt, kanske har du fått reda på ngr hemligheter ;-)

Du får tipsa din kompis om att jag är igång igen. Kul att du hittade hit när jag börjat så smått igen.

2010-04-23 @ 12:52:18
Postat av: jonna

njäe du lät mest lite upprörd över ngt sist haha..gud det låter som jag verkligen sitter med största örat:) du det ska jag göra, men hon har säkert redan koll på´t då jag vet att du är en liten favorit hos henne!

2010-04-26 @ 23:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0