Ola på scen, Alex på jobb

En lång dag för pengarna idag, Allum hade öppet till 22 ihop med något arrangemang som jag inte kommer ihåg. Hela månadens stora händelse för mig var att Idol-Ola uppträdde utanför butiken, jag var små spännd hela dagen inför hans konsert. När han väl hade spelat sina tre låtar käde jag mig lite, ja hur ska jag säga, tom kanske är rätta ordet. Har man laddat i flera veckor, lagt upp hela strategin med allt från att jobba i rätt boutiq och sova ordentligt känns 10 min väldigt kort men jag knödde mig fram bland Olas fans, småbarn med föräldrar och lyckades få en helt okej bild, enjoy:



Han uppenbaras mellan högtalarna.


Igår körde jag mitt, för året, bästa pass 70 min i Änggårdsbegen med bra fart och benen tålde lite gammal klassisk mjölksyra utan blodsmak på toppen, av backarna. Tränar man gäller det att inte slarva alltför mycket med maten, quino och lax med sköna tillbehör. Inte alls så tråkigt som det låter, jag toppade skrovmålet med att pressa stora mänder av lime över alltihopa.




För att visa att jag inte bara springer runt i tajts utan även i bland beger mig ut på stadens gator i vanliga kläder, som en vanliga man bifogar jag en bild när jag gör just detta....




Just det, på väg till frisören, bråttom, därför extra extensions-steg. Finns snart på flaska, 199 kr för 50ml vilket räcker ca 25 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0