Reklam problem

Reklam kan vara roligt men inte lika kul när det ramlar in genom brevlådan i drivor, detta har jag en gång satt stopp för genom att sätta upp en snyggt handskriven lapp med "Ej reklam". Den lappen har vissnat och ramlat av sedan en tid tillbaka, eftersom jag har ett så otroligt fullspäckat schema har jag inte hunnnit sätta upp ny vilket har resulterat i att mitt hallgolv är översållat med en massa papper.
Mitt väldiga miljöpatos gör att jag transporterar allt till återvinnigen som ligger säkert 100m meter från mig med tidningar, konservburkar och plast bla, detta är jobbigt nog utan en massa reklampapper. Vart vill jag komma förutom att jag hjälper till att rädda världen...jo, jag har nu skrivit ut en ny lapp med hjälp av en maskin. Nu sitter den snyggt på brevinkastet väl synligt för den lokala "Trappjojjon", ska bli sååå spännande att se om det lyckas.

Undanbedes=gubbigt




I övrigt är jag i nybyggartagen efter en väldigt lång startsträcka, har varit och spanat på nytt kök och badrum, eftersom tummen sitter fast, ni vet var, är det bra att ha en mor som piskar på ibland. Imorgon bär det av till köksförsäljaren för att kika på kakel och annat nödvändigt. Med lite drag under röven kanske jag hinner lösa lagom till min semester.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hittade du nåt kök då?

2010-04-20 @ 18:26:02
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Alex

Jaaa, för tusan, hittat kök men det är inte insatt eller ngt men det kommer.

2010-04-23 @ 12:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0