Ny stång

När jag nu haft en helt ledig dag trodde jag att det skull bli som gårdagens väder, jag vet man kan läsa väder-rapporter men det stämmer inte alltid plus att det adderar en viss spänning att inte veta allt. Hade tänkt att åka iväg och simma som lite återhämtning efter träning och ta en efterlängtad bastu, ibland tror jag att det finns finskt blod i mig, men eftersom det visade sig vara sol ute kändes det lite overkill att sitta inne i en bastu medans vädret passerar utanför så det fick bli en heldag på gården i solen.

I stället slappade jag mig trött och åkte med världens bästa Sellis till stan, dagarna när jag är hemma tenderar ofta att bli matfattiga, därav begav vi oss till närmaste och enligt mig bästa indiska restaurangen. Jag gillar när det är starkt men min kropp reagerar genom att släppa på kylsytemet i ansiktet, alttså väldigt svettigt i pannan, tyckte mig se roade blickar från personalen men några droppar får man väl bjuda på.
När sommar säsongen närmar sig måste kroppen snidas till lite och min gamla chins-stång, som man hänger i dörrposten, har gått sönder så jag var tvungen att köpa en ny för att behålla formen. Väldigt mycket intressant information på såhar lite plats..



Kommentarer
Postat av: Nicke

Vem är denna Sellis? ;) Är det så att du lyckats fånga någon...?!

2010-04-26 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0