Det kom ett brev

Jag erhöll ett väldigt spännande interaktivt brev, så kallat e-mail på Facebook häromdagen från en man vi namn Ahmed Khan. Han ville låta mig ta del av en eventuell släktings pengar som Daniel inte längre kan använda då han mycket tragiskt dog i en jordbävning i Kina 2008. Det hela verkar så äkta och seriöst, men också obehagligt. Så enkelt, Ahmed vill bara ha mina kontouppgifter för att ge mig mina rättmätiga pengar som den för tidigt bortgågne och okände Daniel hade.
Jag har övervägt för och nackdelar och känner att jag inte har något att förlora, hade det varit bluff är det ju ingen som är så dum att han skriver hela sitt namn och dessutom mailadress. Jag hoppar på tåget och vill någon mer hänga på är det bara att säga till så kan jag kontakta Ahmed så kan han kolla om det finns någon död släkting för er också.



Ahmed Khan May 14 at 6:40pm Report
Hello Alexander Sideby,
 
I am Mr. Ahmed Khizer Khan a citizen of UAE .I have in my bank the existence of a very big amount of money that belongs to a customer , Mr. Daniel Sideby who happen to have the same surname as yours .The fund is now without any claim because Mr. Daniel died in a deadly earthquake in China in 2008 . I want your cooperation so as to make the bank send you the fund as the beneficiary and next of kin to the fund.
 
This transaction will be of a great mutual assistance to us. Send me your reply of interest so that I will give you the details .Strictly send it to my private email account : [email protected] or send me your email address to send you details of this transaction.
 
At the receipt of your reply, I will give you details of the transaction. And a copy of the Deposit certificate of the fund and also the incorporation certificate of the company that generated this fund .
 
Best regards,
 
Mr. AHMED kHIZER KHAN.
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Anna

Så sjukt=)

2010-05-15 @ 16:53:22
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Emil

Läs om Nigeriabreven så vet du vad det är för mail.

2010-11-21 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0