Varvet-the mål för i vår

Då var årets Göteborgsvarv avklarat, tidsmässigt blev det ingen glad mun, 8min sämre än förra året och jag som tyckte att jag tränat bättre i år, löparens vägar äro outgrundliga. Det kändes tidigt att det skulle bli tufft, benen var inte alls med vilket brukar vara en bra start på 21 kilometers löpning. Jag gillar verkligen inte undanflykter som att man tränat för dåligt eller att det var för varmt men måste änå konstatera att det var två faktorer som spelade in.
Det jag får ta med mig är att jag inte bröt vilket jag starkt funderade på men insåg att det skulle kännas alltför billigt sätt att komma undan, lika bra att bita ihop även om det inte är kul när stegen bara är 45centimeter långa, typ..

En bra bieffekt är att jag blir mer motiverad att träna på och inte hamna i samma sega tids-spann igen, konstaterar även, med ett snett leende, att det var på tok för kort tid med fem veckors träning. Fan, känns ändå som det var oförtjänt långsamt. Nog tjatat om detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0